مـ ـن آغـ ـلادیـ ـم



یارین بویون قوجاقلادیم یار آغلادی من آغلادیم

ییغیشدی قونشولار بوتون جار آغلادی من آغلادیم

ایله کی اسدی بیر خزان سارالدی گولریم منیم

خبر چاتینجا بلبوله خار آغلادی من آغلادیم

او باشی قارلی داغلارا دانیشدیم آیریلیق سوزون

بیر آه چکیب باشینداکی قار آغلادی من آغلادیم

طاریم دا نار آغاشلاری منی گوروب دانیشدیلار

بویومی زیتون اوخشادی نار آغلادی من آغلادیم

اورک سوزون دیدیم تارا سیم لر اولدی پارا پارا

یاواش یاواش سیزیلادی تار آغلادی من آغلادیم

دیدیم که حق منیمکیدی باشیمی چکدیلر دارا

طناب کسنده بوینومی دار آغلادی من آغلادیم

جعفری ام بویوم بالا غم سینمده قالا قالا

یار جانیمی آلا آلا یار آغلادی من آغلادیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





2 / 6 / 1392 11 PM |- ƤƐƴɱǺƝ -|

ϰ-†нêmê§